ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

Προγράμματα - Ιστότοποι - Υλικό
(Σελίδα υπό διαρκή ενημέρωση)

Υλικό για την Παχυσαρκία

 

Παχυσαρκία και Στιγματισμός, Ενδεικτική βιβλιογραφία

Puhl, R. - Latner, J. (2007). Stigma, obesity, and health of the nation's children. Psychological Bulletin, Vol 133(4), Jul 2007, σ.σ. 557-580.

Kukaswadia, A. - Craig, W. - Janssen, I -Pickett, W. (2011). Obesity as a Determinant of Two Forms of Bullying in Ontario Youth: A Short Report. Obesity Facts, Vol. 4, No. 6, σ.σ. 469-472.

 

Εκπαιδευτικό Υλικό Kids' Athletics

I.A.A.F. (χ.χ.). Generation "Y". Μτφρ. Μιχαλάκης, Γ. Αθήνα: Σ.Ε.Γ.Α.Σ. [ppt]

Malek, El H. (2010). Kids' Athletics Seminar. Μτφρ. Μιχαλάκης, Γ. Αθήνα: Σ.Ε.Γ.Α.Σ. [ppt]

Συλλογικό (χ.χ.). Αυτοσχεδιασμός και μετασχηματισμός εξοπλισμού. "Τίποτα πραγματικά δεν χάνετα ή βρίσκεται; είναι όλα σχετικά με το μετασχημαστισμό". χ.τ.: χ.π.

 

Εκπαιδευτικό Υλικό και Ιστότοποι
Σχολικής Ψυχικής Υγείας

Σημείο υπό ενημέρωση

Εκπαιδευτικό Υλικό και Ιστότοποι
Διαδικτυακής και Σχολικής Ψυχικής Υγείας

 

Σημείο υπό ενημέρωση

Σχολικές Δραστηριότητες 2014-2015

Σημείο υπό ενημέρωση

 

Ιστότοπος
Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης
Πελοποννήσου



 

Προγράμματα "Κοινωνικού Σχολείου" Διεύθυνσης Π. Ε. Μεσσηνίας

Η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Μεσσηνίας σε συνεργασία με το Κέντρο Πρόληψης των Εξαρτήσεων και Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας της Περιφερειακής Ενότητας Μεσσηνίας, διοργανώνει κατά το σχολικό έτος 2014-2015 πρόγραμμα με τίτλο:

"Πρωτογενής Παρέμβαση και Προαγωγή της Σχολικής Ψυχικής Υγείας".

Το πρόγραμμα εντάσσεται στα πλαίσια του "Κοινωνικού Σχολείου".

Στα πλαίσια του προγράμματος θα πραγματοποιηθούν
- Μακροπρόθεσμες παρεμβάσεις με Βιωματικά Εργαστήρια τριών (3) δίωρων εβδομαδιαίων συναντήσεων το καθένα. Ανάλογα τις ανάγκες της κάθε τάξης τα βιωματικά εργαστήρια μπορεί να είναι περισσότερα.
- Βραχυπρόθεσμες (βραχείες) Παρεμβάσεις μίας δίωρης συνάντησης.

Οι ενδιαφερόμενες σχολικές μονάδες εκφράζουν το ενδιαφέρον τους στην αρχή του προγράμματος (ως 23 Οκτωβρίου 2014) και στη συνέχει υλοποιείται η παρέμβαση.

Τα Βιωματικά Εργαστήρια, περιλαμβάνουν τις παρακάτω θεματικές ενότητες:
• Γνωρίζω τον εαυτό μου, γνωρίζω τους άλλους
Μιλώντας για τα συναισθήματα.
Όταν επικοινωνούμε γινόμαστε μια ομάδα
Διαφωνούμε... άρα μπορούμε να συνεργαστούμε (διαχείριση των συγκρούσεων μέσα στην τάξη).
Bullying: Stop στη Βία! Μίλα!
Άλλα θέματα που προτείνονται.

Οι Βραχείες Παρεμβάσεις περιλαμβάνουν τις θεματικές:
• Ενδσχολική Βία
• Ασφαλής Πλοήγηση στο διαδίκτυο
• Άλλα θέματα που προτείνονται.

 
 

Ποιότητα Ζωής

Σημείο υπό ενημέρωση

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Σελίδες με εκπαιδευτικό υλικό, πληροφόρηση και διαδραστικές εφαρμογές

Α
Β
Γ
Δ
Ε
ς
01
οικογένεια,
παιδί &
κουλτούρα
ΣΥΜΒΑΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ - UNISEF
02
Ελληνικό Παρατηρητήριο για τη Διαπολιτισμική Παιδεία και Εκπαίδευση
πρόληψη,
πρώτες
βοήθειες
03
04
πολιτική
προστασία,
καταστροφές
05
μικροί
πολίτες
06
Ελληνικό Παρατηρητήριο για τη Διαπολιτισμική Παιδεία και Εκπαίδευση
07
αγωγή υγείας,
διατροφή,
νοσήματα
08
09
προεφηβία,
νεότητα
& Ευρώπη
10
ειδικές
ανάγκες
& δεξιότητες
ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ - ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ
μαθητική
δημοσιογραφία
& σχολικός
τύπος
11
εργονομία,
αθλητική
κουλτούρα
12
περιβαλλοντικά
κτίρια,
οικίες,
οχήματα
13
μεταγνώση,
πηγές,
βάσεις
δεδομένων
14
15
16

17

18

διαδραστικές
άμεσες
εφαρμογές
19
20

 

 

 

hit counter joomla

 
 Θεάσεις από 09/2014


© 2014-2016
| Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Μεσσηνίας | Σχολικές Δραστηριότητες |